Boş Konuşma

Tahammülsüzseniz Tahammülsüzsünüz

Iyyyy. Başlık bile gerdi beni. ne iğrenç bir başlıktır bu. Nerden aklıma geliyo böyle şeyler de :P Hep de benim aklıma gelir böyle şeyler. :P Nerden buluyorum böyle şeyleri yaa :P ayyyhhh yoruldum vallahi…

Konu başı için hepinizden özür diliyorum. Konu özetini görüp konu okuma oranı yükselecekmi bakalım onu deniyorum. Aslında denemiyorum da şuan denemek aklıma geldi . Sanırım deneyeceğim. Bu arada yazı için de özür dileyeceğim sanırım. sonda dilerim artık onu da.

Kendim ile alakalı bi konu bu. !!11!! diğerleri de aslında kendim ile alakalı idi ama napak. izleyicilerden arada bu tarz istekler alabiliyoruz. kendim dışımda hiç bi satır yazmadım ki ben. neyse. sipariş üzerine de yazmıyorum asıl o da var.

Bi de gerçek kimliğini gizleyip insanlar bişeyler yazınca çok daha fazla garipleşebiliyorum. Ellerimden kıllar falan çıkıyo burnum yeşil falan oluyo.

Neyse artık ne yapalım. diyerek konuya geçelim. Konu başlıkta gördüğünüz gibi bişey.

Yazının başında da görmüşsünüzdür tahammülsüz halimi. ama ilginç olan ben onu doğaçlama yazmıştım. konuya ilave gibi oldu. güzel oldu.

Eskiden de vardı ama bu aralar iyice arttı bu durum. Kimseyi çekemiyorum çok garip bi şekilde.

İstiyorum bazen naz çekeyim falan ama beceremiyorum. bi iki dakika dayanırsam sonrasında daha da kırıcı olabiliyorum.

Sebebini bulamadım henüz ama durum böyle. Çoktandır sırf bu yüzden köşe yazısı bile okuyamıyorum.

Ki her sabah 2-3 gazete alıp çay ile birlikte incelerdim. şuan da inceliyorum ama o kadar hızlı oluyor ki artık.

Erken okuma hastalığım var sanırım :)

Şaka bir yana ama cidden tahammül edemiyorum hiçbişeye. gazete örneği verdim ya, aynen şöyle gerçekleşiyo benim okuma eylemim:

1 yorum ( hadi lan ne alakası var) …

2 köşe yazısı ( ulan hiç mi zeka yok be sende ne alaka)

3 resim ( resimle konunun ne alakası var hala anlamış değilim)

Yada tv programları izliyorum. biri ağzını açıyo direk tepkiyi koyuyorum. hatta bazen duruşundan bile iğrendiğim insanlar olmuyo değil.

Hele tartışma programlarını izledikten sonra üzerimden tır geçmiş gibi oluyorum. Kendimi harap ediyorum resmen.

Sinirden boynum falan ağrıyo bazen . Şaka gibi ama değil.

Anlamadım sorun ne. nasıl bu hale geldik.

dur bi şu çaydan az içeyim….

Heh geldim geldim.

Neyse işte öyle. Heleki uç görüşleri gördüğümde, örn: feminizm içerikli kadın konuşması…

Zaten salt anlamda nefret ediyorum bi de feminist gibi konuşma yapınca bende devreler yanıyo.

ohhhh çay da iyi olmuş….

Aslında normalde hiç böyle biri değilimdir. Sanırım kendimce geliştirdiğim bi savunma mekanizması bu.

Nefret ediyorum ya direk, onu bastırmak için mi çok hoşgörülü davranıyorum bilmiyorum.

Ama olabilir. Çevremdekilere karşı çok hoşgörüü biriyimdir.

Hatta çok şaşırırlar hiç kızmıyosunuz falan diye :)

Bi de iş hayatı var ki ömre bedel.

Bilen bilir insanla alakalı bir mesleğim olduğundan dolayı sürekli tahammül lazım geliyo.

Akşama kadar her gelen derdini anlattığından dolayı mecburen hepsini göğüsümde yumuşatıp yere indirmem gerekiyor.

Mecburen de geriliyorum bazen. sanırım akşama kadar susarak dinlemek zorunda kaldığım dertlerin sosyal hayata bi yansıması bendeki bu tahammülsüzlük.

Dipnot: Yazı yazmanın güzel yanı da bu. kendinle alakalı fikre sahip olabiliyosun yazı sonunda. “haaa demekki ondaaaan” diyebiliyosun.

Dipnot 2 : Çok sevgili arkadaşım şafakın blogunda sorun çıkıp bi iki aylık yazıları gitmiş. Çok üzülerek bu haberi almış bulunuyorum. Giden konulara rahmet, Şafakıma Allah’tan sabırlar diliyorum…. ( hee adam olacan olum öyle gider yazılar, zaten bi halta benzemiyodu yazıların. alemin en kral blogu samanpan blogdur herkes bunu öğrenecek)

Öhüm öhüüüü… Bişey mi dedim ben ?? Az önce bişey yazdım mı arkadaşımla alakalı ??

Kendime garip hobiler buldum. gidip koca bi lahana, bi sarımsak, sirke ve limon aldım.

Doğradım lahanayı. Aradım annemi. dedim anne turşu nası yapılıyo… cevap: hönkkk

-Ne turşusu oğlum napacan turşuyu git alsana kaç para sanki.

-Yaw anne o kadar güzel olmuyo hazır turşu benimki daha güzel olur ( lakin bunları söylerken henüz turşu kurma konusunda en ufak bir fikrim yoktu)

neyse öğrendim kurdum turşuyu. ohh mis. bi dahaki yazıda falan resmini koyarım. takipçim olan kızlar da öğrenir nasıl turşu kuruluyo. düşün turşumu bile kendim kuruyorum hala bekarım …

Neyse çay da bitti yazı da bitti. Nasıl tahammül ettim bu kadar yazmaya hala kendime şaşırmaktayım.

çav

Etiketler
Daha Fazla Göster

Samanpan

Dünyanın en güzel şehrinde doğup dünyanın en dandik başkentinde hayatını devam ettirmekte. Psikoloji İle uğraşmakta olup saçmalamak için bu siteyi kullanmakta. Tanısanız çok sevmezsiniz.

İlgili Makaleler

6 Yorum

  1. senin kesin burun kıllarınla ilgili problemlerin var, hatta belki de saç diplerin bile senin problemlerinden birisidir. bende sana tahammül edemiyorum, acilen çeki düzen ver ayakkabılarına

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı