Best Of

Kır Pidesi Ve Patates Kızartma

Şu anda Samanpan’ın midesinde bulunmaktasınız. Best Of lara devam etmekteyiz sevgili seray severler. geçmişten günümüze serisine devam 🙂 Eski 2 tutkumdan bahsedeceğim size. Kır Pidesi Ve Patates Kızartma buyrun…

Lise dönemlerindeyim. İstanbul’un en güzide liselerinden biri olmasa da dandik dundik bi lisesinde okuyorum işte. Neyse tabi sınav hazırlıkları var bu arada. ÖSS ye hazırlanıyoruz bi yandan bi yandan da okul dersleri falan uğraşıp duruyoruz.

Bi kaç arkadaş dersaneye de ortak yazıldık birlikte çalışıyoruz sınavlara. öğlen ise mönü fix. Bir gün patates kızartması Bir gün kır pidesi.

Patates kızartmasından başlayalım .

yaklaşık 3 kilo patates kızartıyoruz her öğlen. ketçap mayonez ile birlikte. ekmek arasına koyarak yiyoruz. 1 er ekmek yerdik 4 kişi bi yarım daha yiyebilir miyiz diye bakardık. Öyle acaip yerdik yani. biri soyardı biri doğrardı biri kızartırdı diğeri de samanpan 🙂 🙂

O günü öyle atlatırdık yani. diğer gün de ikince favorimiz olan Kır Pidesi :

O da böyle bişey oluyo bilmeyenler için gösterelim. Bi hacı dayı vardı pideci . ordan 12 tane pide isterdik her öğlen. resimde gördüğünüz 1 parça yarım pide demek. ondan 6 tane düşüyo kişi başına yani. biri gidip 1 kiloluk yoğurt alırdı. onunla bi tencere ayran yapardık sürahi küçük gelirdi. çorba kepçesi ile bardaklara koyardık. Pideler de geldi mi tadından yenmezdi.

İlginç olan şu ben bu 3 pideden sonra elimde eti form ile sınıfa girerdim 🙂

o da şöyle bişey :

Tabi 3 pidenin üzerinde ne gibi bi form yapacaksa bilmiyorum da beni gören gülerdi sürekli 🙂

Kimse ile de paylaşmazdım dalga geçenlere de aldırmazdım. Her pideden sonra bi eti form yerdim.

Pideler kadar yağlı ve etli olmasa da saman gibi olsa da idare ederdi işte.

Bu anımın da sonuna geldiniz. diğer anılarda görüşmek üzre.

Sağlıcaklaaaa.

Yazar Hakkında

Samanpan

Dünyanın en güzel şehrinde doğup dünyanın en dandik başkentinde hayatını devam ettirmekte. Psikoloji İle uğraşmakta olup saçmalamak için bu siteyi kullanmakta. Tanısanız çok sevmezsiniz.

Yorum

Yorum Yap